søndag 8. februar 2009

Snø!











I dag ble d en ren utedag. I masse snø!
Først dro vi i utebursdag til Emma Louise, hvor aking, snøbrett og pølsespising stod på programmet. Deretter bar d hjem hvor oppkjøring av skispor (vi bruker traktor!), ridning og hopp fra uthustaket fant sted. Vi fikk besøk av Victoria, Magnus, Johanna og Hans Erik. En kjempegøy dag!

1 kommentar:

  1. Moro med blogg! Nå trenger vi jo nesten ikke å møtes lengre:-))) Etpar tastetrykk så er man oppdatert! Husk kamera i lomma hva du enn foretar deg!

    SvarSlett