I dag ble d en ren utedag. I masse snø!
Først dro vi i utebursdag til Emma Louise, hvor aking, snøbrett og pølsespising stod på programmet. Deretter bar d hjem hvor oppkjøring av skispor (vi bruker traktor!), ridning og hopp fra uthustaket fant sted. Vi fikk besøk av Victoria, Magnus, Johanna og Hans Erik. En kjempegøy dag!
Først dro vi i utebursdag til Emma Louise, hvor aking, snøbrett og pølsespising stod på programmet. Deretter bar d hjem hvor oppkjøring av skispor (vi bruker traktor!), ridning og hopp fra uthustaket fant sted. Vi fikk besøk av Victoria, Magnus, Johanna og Hans Erik. En kjempegøy dag!

Moro med blogg! Nå trenger vi jo nesten ikke å møtes lengre:-))) Etpar tastetrykk så er man oppdatert! Husk kamera i lomma hva du enn foretar deg!
SvarSlett