Hei.
Vi er ikke de mest aktive på nettet men glimter plutselig til!
Egentlig skulle dagen i dag vært tilbragt i Hafjell sammen men tante Ann Sofie, Øyvind, Tom Jørgen og Dennis. Men Vebjørn fikk stygg hoste i går m masse feber i natt. Han har ligget på sofaen hele dagen mens Heidi og Petter dro til Rena Leir og bassenget der. Til Asbjørg og Bengt; Heidi har nå svømt over dypet uten flytehjelp og stupt! fra kanten!
Torsdagen tilbragte vi i Hafjell, med slalomski for første gang for Heidi og Vebjørn. Og noen rustne dårlige teknikker ble gjenoppfunnet hos mammaen. D tok ikke mange minuttene før barneheisen ble en venn av alle tre (ja, selv mor!). D var kjempegøy. Vi skal nok i bakken flere ganger i år.
I uka som gikk ble Heidi m pappa på jobb (Evenstad). Og tre av oss forsøkte oss på hockey skøyter. Ellers har vi ridd litt på Reason, og Embla skal begynne på innkjøringsskole! Forrige helg testa Heidi og Vebjørn fartsfølelsen ned Bergeveien.


